Zaterdag 14 december heeft de eerste klusdag bij Alliance plaatsgevonden. Er is door een groep vrijwilligers hard gewerkt om zaken te repareren en de club weer schoon te maken. Bedankt voor de hulp!

De klussen waren allemaal voorbereid door Rob en de ochtend is gecoördineerd door Chris! Toen de enthousiaste vrijwilligers zich zaterdagochtend meldde lagen de instructies, het gereedschap en de materialen al klaar in de bestuurskamer.

Er zijn diverse zaken schoongemaakt zoals het bordes voor de kantine. Wist u dat de reling eigenlijk wit was? Maar ook op het terrein is er flink opgeruimd. Daarnaast zijn verschillende zaken gerepareerd zoals enkele doelen en de barkrukken in de kantine. Ook hebben we een dranger geplaatst op het ballenhok, zodat het ballenhok niet meer open kan blijven staan. Hopelijk gaat dit vele ballen schelen!

De klusdag was een succes en in februari/ maart zullen we een nieuw moment inplannen. Het idee is dat we een volgende klusdag meer werk kunnen verzetten en mogelijk ook kunnen starten met het schilderen van enkele ruimten en/of gebouwonderdelen.
Na het voetbalseizoen zullen we afsluiten met een grotere klusdag zodat we het terrein en de materialen voor de zomerstop compleet en schoon kunnen opruimen.

De data voor de andere klusdagen volgen spoedig. Mocht je zelf of samen met enkele andere Alliance leden bepaalde vaardigheden hebben of je wilt een andere klus oppakken om je vrijwilligersuren te maken, dan kun je ook contact opnemen met Chris om een klus in te plannen op een ander moment dan de klusdag.

Delen met anderen?

Algemeen clubnieuws
Lees ook